Selectează o Pagină




Întrebarea cea mai mare care apare este dacă ar trebui să îmi pun prețurile pe site-ul meu. Aceasta este, probabil, cea mai dezbătută problemă în industria nunților. Practic, orice aspect legat de prețuri poate genera o mulțime de opinii diferite. Cât ar trebui să percepi și ar trebui să îți pui prețurile pe site-ul tău – acestea sunt subiecte care pornesc multe discuții pe Facebook. Așadar, lăsați un comentariu mai jos dacă echipa voastră afișează prețul sau nu și să discutăm despre avantajele și dezavantajele fiecăruia.




Să începem cu avantajele de a nu afișa prețurile. Primul și, probabil, cel mai mare avantaj este obținerea unor potențiali clienți mai calificați. În esență, dacă cineva ajunge pe site-ul tău și dorește să afle mai multe despre tine și fotografia ta de nuntă și prețul nu este afișat, atunci aceștia vor trebui să te contacteze direct pentru a afla prețul. Astfel, nu numai că vor dori să afle mai multe despre tine, dar vor dori și să afle prețul. Al doilea avantaj derivă din primul, dar cu toate aceste noi cereri, va fi mai ușor să convertești mai mulți cupluri să lucreze cu tine. Dacă primești mai multe cereri de la potențiali clienți, șansele de a obține mai multe rezervări sunt mai mari. Acest lucru se datorează doar procentelor și șanselor matematice. Al treilea avantaj de a nu afișa prețurile pe site-ul tău este faptul că poți părea un fotograf de nuntă mai exclusivist. Dacă nu afișezi prețurile pe site-ul tău, asta te face să pari de o calitate mai înaltă. Dacă fotografiile tale sunt de asemenea de calitate superioară, oamenii vor presupune că ești de valoare și că merită banii.

Cu toate acestea, există și dezavantaje la această abordare. Cel mai mare dezavantaj este, de fapt, partea opusă a celui mai mare avantaj. Cu alte cuvinte, majoritatea cererilor pe care le vei primi vor fi probabil din partea celor care caută doar prețuri mai bune și nu sunt interesați de a înțelege mai multe despre serviciile tale. Poți primi o mulțime de cereri de genul „care este prețul?”, „care este prețul?”, „care este prețul?” și cam atât, nimic interesant, nicio informație, nu te întreabă cine ești, nu îți spun că doresc să colaboreze cu tine sau că îți apreciază munca, totul se învârte în jurul prețului și asta poate deveni extrem de enervant foarte repede. Al doilea dezavantaj al faptului că nu afișezi prețurile pe site-ul tău este că prețul devine subiectul principal. Un lucru foarte important pe care ar trebui să îl faci pentru afacerea ta de fotografie de nuntă este să nu mai faci totul despre preț, să nu te mai îngrijorezi cu privire la preț și să nu spui că cuplurile nu doresc să plătească prețul pe care îl percepi, pentru că nu este adevărat. Dacă dorești să fac un videoclip despre acest subiect, lasă-mi un comentariu mai jos. Atunci când schimbi subiectul către valoarea și ceea ce vei oferi cuplului tău, totul se schimbă, iar cei care caută prețuri mici nu vor mai fi atât de prezenți. Oamenii vor plăti pentru ceea ce își doresc, există oameni care cheltuiesc sume imense pentru a merge să vadă un concert Beyonce, există oameni care cheltuiesc sume imense pentru a-și cumpăra un calculator Apple, dar când vine vorba de fotografie de nuntă, tot timpul discută despre preț, dar asta pentru că îi faci să fie așa. Prin faptul că nu afișezi prețurile pe site-ul tău, primul subiect de discuție este prețul, iar acesta este cu siguranță al doilea dezavantaj. Al treilea dezavantaj este faptul că îți pierzi timpul discutând cu toți acești oameni care nu sunt cu adevărat interesați de colaborare. Poți primi multe cereri, dar majoritatea dintre ele vor fi doar pierderi de timp. Așadar, întrebarea reală pe care trebuie să ți-o adresezi este dacă vrei cu adevărat toate aceste cereri sau dacă vrei clienți mai hotărâți care pot converti mai bine. Pentru a rezuma, dacă nu afișezi prețurile pe site-ul tău, acest lucru te poate face să pari mai exclusivist și poți obține mult mai mult succes. Deci întrebarea reală pe care trebuie să ți-o pui este dacă vrei cu adevărat toate aceste cereri sau dorești potențiali clienți mai calzi, care pot fi mai ușor convertiți. Deci, pentru a încheia, dacă nu afișezi prețurile pe site-ul tău, poți părea mai high-end și vei obține o creștere mult mai mare. Dacă aceste două lucruri sunt foarte importante pentru tine, atunci poate vei fi de partea celor care nu afișează prețul, dar trebuie să ai în vedere că aceste cereri vor fi de obicei de la cei care caută prețuri mici și oameni care vor doar să afle prețurile tale. Este posibil să poți converti aceste cupluri deoarece aceștia sunt deja în ușă și ai atât de multe cereri, dar totuși va fi nevoie de mult timp și efort. Deci, dacă nu dorești să îți pierzi timpul și efortul tratând cu posibili cumpărători care caută prețuri mici, este posibil să dorești să afișezi prețurile pe site-ul tău.